رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

زمان بازی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران | داربی ۱۰۴ با طعم یاغی گری

  • کد خبر: ۲۹۰۳۶۷
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
زمان بازی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران | داربی ۱۰۴ با طعم یاغی گری
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۹ فردا (چهارشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۳) در استادیوم امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم می‌روند. جدال دو تیم در شرایطی برگزار می‌شود که وضعیت متفاوتی روی نیمکت‌ها حاکم است. پرسپولیس فعلا از لحاظ عملکردی رضایت هواداران و کادرفنی را کسب کرده و گاریدو تقریبا مخالف آنچنانی ندارد، اما جواد نکونام یکی از پرحاشیه‌ترین روز‌های فوتبالی خودش را دنبال می‌کند. از درگیری‌های لفظی علنی با اعضای هیئت مدیره و هلدینگ خلیج فارس گرفته تا نارضایتی هواداران از شیوه بازی و نتیجه گیری آبی‌ها باعث شده تا تمرکز سرمربی لالیگایی این تیم بیشتر روی حواشی باشد. استقلال با ۵ امتیاز از ۴ مسابقه در رده نهم جدول جای گرفته و پرسپولیس هم با ۸ امتیاز از ۴ بازی رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

چالش غایبان

هردو مربی برای بازی فردا دغدغه‌هایی دارند که بیشتر مربوط به محرومان و مصدومان تیم شان است. نکونام باید به دنبال پیداکردن گزینه مناسب برای جانشینی روزبه چشمی باشد و گاریدو فعلا از کادرپزشکی تیمش خواسته تا به هرطریقی اورونوف را به این مسابقه برساند.

آمار به سود پرسپولیس

سرخابی‌های پایتخت تا بحال در ۱۰۳ بازی مقابل هم صف آرایی کرده اند که سهم پرسپولیسی‌ها ۲۷ برد بوده و استقلال هم در ۲۶ مسابقه موفق شده حریف را شکست دهد. ۵۰ مرتبه هم تلاش دو تیم بی نتیجه بوده و نتیجه تساوی در پایان بازی رقم خورده است. آبی پوشان پایتخت در طول این بازی‌ها ۹۴ مرتبه موفق به باز کردن دروازه حریف سنتی شده اند و این در حالی است سرخ‌ها ۱۰۱ مرتبه این کار را انجام داده اند تا آمار تاریخی هم به برتری قرمزپوشان حکم بدهد.

هوش مصنوعی بازی را پیش بینی کرد!

از هوش مصنوعی پرسیدیم نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس کدام تیم است. چت جی‌پی‌تی نوشت: بازی استقلال و پرسپولیس قرار است روز چهارشنبه این هفته برگزار شود و پیش‌بینی دقیق برنده کار دشواری است، زیرا این دربی‌ها معمولاً غیرقابل‌پیش‌بینی هستند. با این حال، هر دو تیم در شرایط رقابتی نزدیکی قرار دارند. استقلال با جواد نکونام امسال تیمی منسجم نشان داده، در حالی که پرسپولیس نیز با بازیکنان جدید و انگیزه بالا به دنبال پیروزی است. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که هر دو تیم شانس خوبی برای پیروزی دارند، اما نتیجه نهایی به عملکرد روز مسابقه بستگی دارد. احتمال میدهم بازی دربی مثل نتیجه قبلی ۱-۱ مساوی شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->